Skriv svar  Skapa Ämne 
Chaufförer Karlstad GP 2014
Författare Meddelande
Simon Hidén
Member
***


Inlägg: 111
Grupp: Kansliet
Medlem sedan: 2008-03
Status: Offline
Inlägg: #1
Chaufförer Karlstad GP 2014

Chaufförer Karlstad GP 2014
Den 16 juli är det åter dags för Karlstad GP på Tingvalla IP.
Lundegård har redan varit inne på chaufförbiten på er funktionärstråd över Karlstad GP.
Dock kan jag för nytillkomna berätta lite mer.
Idrottsutövare ifrån när och fjärran skall transporteras till och från Karlstad.

Det kommer att bli körningar till främst Arlanda och Skavsta men vi vet aldrig säkert vart aktiva dimper ner. Vi kommer att för en gång skull få några aktiva till Karlstad Airport pga den nya Frankfurtlinjen. Det var på tiden 

Behovet är som störst på tisdagen den 15 juli samt torsdagen den 17 juli men även på måndag den 14 juli är det ett antal körningar.
Natt till torsdag är hektisk då många skall med morgonplan.

Vi har en fordonspark bestående av både Minibussar och personbilar och det utgår en liten ersättning samt mat och dryck under resan. Ni får gärna tipsa vänner och bekanta om detta.
Hör gärna av er till undertecknad ifall ni kan tänka er att ta någon körning. Ni behöver inte bestämma någonting definitivt förrän jag återkommer och har en konkret körning med tid och plats.

Simon Hidén
054-212327
0700-902460
simon.hiden@ifgota.se


Simon Hidén
IF Göta Karlstad
Administration Arrangemang
20140630 15:23
Hitta alla inlägg av denna användare Citera detta meddelande i ett svar
adnil
Senior Member
****


Inlägg: 614
Grupp: Registered
Medlem sedan: 2014-01
Status: Offline
Inlägg: #2
RE: Chaufförer Karlstad GP 2014

Simon Hidén Skrev:
Chaufförer Karlstad GP 2014
Den 16 juli är det åter dags för Karlstad GP på Tingvalla IP.
Lundegård har redan varit inne på chaufförbiten på er funktionärstråd över Karlstad GP.
Dock kan jag för nytillkomna berätta lite mer.
Idrottsutövare ifrån när och fjärran skall transporteras till och från Karlstad.

Det kommer att bli körningar till främst Arlanda och Skavsta men vi vet aldrig säkert vart aktiva dimper ner. Vi kommer att för en gång skull få några aktiva till Karlstad Airport pga den nya Frankfurtlinjen. Det var på tiden 

Behovet är som störst på tisdagen den 15 juli samt torsdagen den 17 juli men även på måndag den 14 juli är det ett antal körningar.
Natt till torsdag är hektisk då många skall med morgonplan.

Vi har en fordonspark bestående av både Minibussar och personbilar och det utgår en liten ersättning samt mat och dryck under resan. Ni får gärna tipsa vänner och bekanta om detta.
Hör gärna av er till undertecknad ifall ni kan tänka er att ta någon körning. Ni behöver inte bestämma någonting definitivt förrän jag återkommer och har en konkret körning med tid och plats.

Simon Hidén
054-212327
0700-902460
simon.hiden@ifgota.se

20140630 21:49
Hitta alla inlägg av denna användare Citera detta meddelande i ett svar
Skriv svar  Skapa Ämne 

Visa utskriftsvänlig version
Skicka detta ämne till en vän
Prenumerera på detta ämne | Lägg till ämnet till favoriter

Forumhopp: